Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк
(#9417-11)
Опис Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк
Уроки емоційного брендингу від Ґреґа Гоффмана — колишнього маркетингового директора Nike Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду.У світі, де маркетинг все більше керується даними, Гоффман вважає, що в основі найкращої роботи — людський зв’язок. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, він дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн емоцій». І його головні секрети розкриває у цій книжці.
419грн
Характеристики Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк
Основная | |
---|---|
Мова | українська |
Автор | Ґреґ Гоффман |
Видавництво | Лабораторія |
Кількість сторінок | 272 |
Рік видання | 2023 |
Тип обкладинки | Тверда |
419грн
Доставка
Допомогти знайти?
Якщо ви не знайшли те, чого шукали - скористайтесь пошуком
Новинки 2024
Читати про Новинки